ATACMS w akcji
Add Reply
ąćęłńóśźż
2024-04-17 18:54:56 UTC
Odpowiedz
Rosjanie stracili systemy obrony za ponad miliard dolarów
Filip Mielczarek
Militaria

https://geekweek.interia.pl/militaria/news-rosjanie-stracili-systemy-obrony-za-ponad-miliard-dolarow,nId,7457348
Robert Tomasik
2024-04-17 21:12:38 UTC
Odpowiedz
Rosjanie stracili systemy obrony za ponad miliard dolarów Filip
Zdaje się, że nie tylko systemy radarowe rozwalili, ale też
najprawdopodobniej trochę samolotów i śmigłowców. Z kosmosu było widać 6
poważnych ognisk pożarów.
(~) Robert Tomasik
J.F
2024-04-22 09:19:47 UTC
Odpowiedz
Post by ąćęłńóśźż
[...]
Ale tak swoja droga to jestem ciekaw - przesadzaja z tymi cenami,
podaja amerykanskie, czy w Rosji tyle to kosztuje.

Wazniejsze, ze odbudowa moze trwac.

J.
ąćęłńóśźż
2024-04-22 09:37:20 UTC
Odpowiedz
Prawdopodobnie liczą, ile to by ich samych kosztowało.

-----
Ale tak swoja droga to jestem ciekaw - przesadzaja z tymi cenami, podaja amerykanskie, czy w Rosji tyle to kosztuje.